NL embassy

Ambasada Ciekawych Informacji

gadżety reklamowe
Lifestyle

Które gadżety reklamowe najlepiej się sprzedają?

Chcąc sprzedawać, trzeba się promować. Można to robić na wiele różnych sposobów, ale najskuteczniejszym z nich jest budowa pozytywnego obrazu marki. Jeśli dajemy klientom coś w zamian i budujemy u nich zaufanie względem nas, to z biegiem czasu poprawiamy swą efektywność sprzedaży. Co zatem zaproponować potencjalnym klientom, aby odnieść sukces?

Gadżet reklamowy – prosta droga do serc klientów

Skutecznym narzędziem promocji jest ofiarowanie gadżetów reklamowych. Dawniej były to długopisy, notatniki i kalendarze, a więc typowe akcesoria biurowe. Dziś zakres potencjalnych upominków znacznie się rozszerzył. Cóż, w końcu gadżety reklamowe (nawet te wyrafinowane) stały się dużo bardziej dostępne.

Co więcej, wzrosły też oczekiwania potencjalnych klientów, którzy nie chcą otrzymywać kolejnych notatników i ulotek. Promocja własnej marki (i wyrobu) za pomocą upominków, musi być znacznie bardziej wysublimowana. Ważne, aby trafić z nią w konkretne potrzeby odbiorców.

Jakie gadżety reklamowe będą odpowiednie dla mojego biznesu?

I tu pojawia się problem. Trudno w 100 procentach określić, jakie gadżety reklamowe „zadziałają”w przypadku określonego rodzaju działalności gospodarczej. Dlatego warto je dobierać pod kątem określonego klucza.

  1. Co przyda się klientom? Jeśli firma zajmuje się sprzedażą sprzętu elektronicznego, to może powinna ona skupić się na promocji za pomocą tematycznych akcesoriów. Etui, karty pamięci, a także powerbanki to świetny upominek dla stałych klientów, a także tych osób, których zamówienia przekroczyły pewną wartość.

  2. Jak długo gadżet ma służyć klientom? Im dłużej, tym lepiej. Jako przykład weźmy sobie zwykły nośnik pamięci. Jeśli pracownicy dużej korporacji będą przez długi czas korzystać z naszego pendriveu, to szansa na podjęcie współpracy z nimi znacznie wzrośnie.

  3. Jak dany gadżet ma pomagać klientom? Funkcjonalność to podstawa. Jeśli zajmujemy się dystrybucją sprzętu do górskich wspinaczek, to proponowanie potencjalnym klientom plecaków lub toreb sportowych z nadrukiem będzie jak najbardziej uzasadnione marketingowo.

  4. Jak gadżety reklamowe kojarzą się klientom? Chodzi o to, aby dany gadżet budził pozytywne skojarzenia z daną marką. Nie jest żadną tajemnicą, że hitem ostatnich lat są (ofiarowane zwłaszcza jesienią i zimą) kubki termiczne z nadrukiem. Nietrudno zgadnąć, że kojarzą się one z ciepłem i bezpieczeństwem.

  5. Co doceniają klienci? Być może klienci Twojego sklepu z oprogramowaniem komputerowym nie potrzebują kolejnego pluszaka z logiem. Całkiem prawdopodobne, że znacznie bardziej docenią oni dodatkowy pakiet wirtualnej gotówki w swej ulubionej grze. A kto powiedział, że gadżet reklamowy musi mieć od razu fizyczną postać?

Dopiero mając to wszystko na uwadze, można zacząć się promować. Warto podjąć współpracę z podmiotem, który zapewni szerokie spektrum upominków reklamowych i jednocześnie zadba o profesjonalne nadrukowanie loga.

Jeśli chcesz wybrać gadżety reklamowe również i dla swojego biznesu, to koniecznie zajrzyj na gratisownia.pl. Znajdziesz tam szeroki zestaw upominków, które realnie zwiększą Twoją sprzedaż.